ادو پرفیوم مردانه کرید مدل GREEN IRISH TWEED حجم 100 ML

فروشنده

20،950،000 تومان

1 در انبار

امکان تحویل اکسپرس

24 ساعته، 7 روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

خرید ادو پرفیوم مردانه کرید مدل GREEN IRISH TWEED از فروشگاه شقایق

پیش از خرید ادو پرفیوم مردانه کرید مدل GREEN IRISH TWEED، بهتر است درباره فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر این برند تحقیق کنید تا از بابت اصل بودن عطر ها و نیز قیمت مناسب آن اطمینان داشته باشید.

در زیر برخی از این نکات را بر می شماریم:

  • دقت به اصل بودن ادو پرفیوم مردانه کرید مدل GREEN IRISH TWEED
  • انتخاب یک فروشگاه معتبر
  • بررسی کیفیت ادو پرفیوم مردانه کرید مدل GREEN IRISH TWEED
  • مقایسه قیمت ادو پرفیوم مردانه کرید مدل GREEN IRISH TWEED در نمایندگی های مختلف

این نکات را در هنگام خرید حتما مد نظر قرار دهید تا بتوانید به نتیجه دلخواه از خرید یک عطر جذاب دست پیدا کنید.این برند در زمینه طراحی عطر و ادکلن مانند ادو پرفیوم مردانه کرید مدل GREEN IRISH TWEED در جهان نیز بسیار موفق عمل کرده است و این ادو پرفیوم گزینه ای جذاب و محبوب برای طرفداران این برند پرآوازه می باشد.

معرفی ادو پرفیوم مردانه کرید مدل GREEN IRISH TWEED

برندی که عطر های های نیش و سلطنتی را ارائه می دهد و در سال 1760 توسط  “James Henry Creed” در شهر لندن پایه گذاری شد. این برند یکی از برندهای انحصاری در تولید عطرهای لوکس در جهان می‌باشد و عطر های متعددی برای خانواده های سلطنتی طراحی کرده است کرید در سال 1854 به دعوت و درخواست ملکه فرانسه به فرانسه نقل مکان کرد. امپراطور اتریش و مجارستان و همسرش و همچنین شاه روسیه از دیگر مشتری های آن دوران این برند بوده اند.

عطر محبوب کرید “Virgin Island Water” در سال 2007 خلق و برنده جایزه از مجله نیویورک تایمز شد. در سال های 2008 و 2009 نیز دو محصول دیگر به نام های “Love In Black” و “Acqua Fiorentina” و سال 2010 کرید در دویست و پنجاهمین سالگرد تاسیس خودش “Aventus” محصولی سحر آمیز دیگری را معرفی کرد.

ویژگی های ادو پرفیوم مردانه کرید مدل GREEN IRISH TWEED حجم 100 ML:

پیش از قضاوت درباره‌ی قیمت ادو پرفیوم مردانه کرید مدل GREEN IRISH TWEED بهتر است در ابتدا با ویژگی های محصول ادو پرفیوم مردانه کرید مدل GREEN IRISH TWEED آشنا شوید، طراحی منحصر بفرد و با کیفیت بودن عطر های این برند علتی است که افراد سخت پسند را به خود جذب می کند. «اولیویر کرید ششم» سازنده ادو پرفیوم مردانه کرید مدل GREEN IRISH TWEED است این مدل ادو پرفیوم با طبع خنک و رایحه تلخ مناسب فصل بهار می باشد و یک محصول کلاسیک است که هرگز از مد نمی افتد.

ادو پرفیوم مردانه کرید مدل GREEN IRISH TWEED، با حجم 100 میلی لیتر در سال 1985 به بازار عرضه شد پس از اسپری کردن متوجه بوی زنبق و شکوفه لیمو خواهید شد. ترکیبی تلخ و خنک، که اعتماد بنفس به شما می بخشد، پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند که ترکیبی از برگ گل بنفشه تشکیل شده‌اند بوی گلی چوبی مُشکی، هیجان و نشاط زیادی را در شما زنده می کند. و در آخر نت پایانی چوب صندل و عنبر عناصر تشکیل‌دهنده‌ی نت‌های پایانی هستند، این ترکیب چوبی و شیرین، اوج شکوه و جذابیت‌ مردانه را نشان می دهد.

بررسی قیمت ادو پرفیوم مردانه کرید مدل GREEN IRISH TWEED

انتظاراتی که از یک عطر داریم می تواند کاملا تعیین کننده هزینه آن باشد. اگر محصولی با کیفیت و ماندگاری بالا با رایحه ای متفاوت انتخاب شماست، قیمت ادو پرفیوم مردانه کرید مدل GREEN IRISH TWEED حجم 100 ML برای شما بسیار مناسب است. فروشگاه عطریات شقایق با تنوع بالای محصولات خود این امکان را به مشتریان خود می دهد تا مورد تایید سلایق مختلف باشد.

آرایشی و بهداشتی
برند

نوع

اصالت برند

فرانسه

گارانتی

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

عطر و ادکلن
مناسب برای

خانواده

طبع

حجم:

رایحه

ساختار رایحه

ادویه

,

چوب

,

خاک و زمین

,

گیاهان معطر

رایحه بالایی

زنبق

,

شکوفه لیمو

رایحه میانی

برگ گل بنفشه

رایحه پایینی

چوب صندل

,

عنبر

عطار

Olivier Creed Sixth Generation

سال عرضه

1985

گارانتی

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

اصالت برند

فرانسه

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ادو پرفیوم مردانه کرید مدل GREEN IRISH TWEED حجم 100 ML”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20،950،000 تومان

1 در انبار