ادو پرفیوم زنانه لانکوم مدل TRESOR IN LOVE حجم 75 ML

فروشنده

7،129،000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

امکان تحویل اکسپرس

24 ساعته، 7 روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

راهنمای خرید ادو پرفیوم زنانه لانکوم مدل TRESOR IN LOVE

پیش از خرید ادو پرفیوم زنانه لانکوم مدل TRESOR IN LOVE می توانید به بررسی ویژگی های منحصر به فرد این سری از محصولات برند لانکوم بپردازید. اگر انتخاب شما برای خرید ادو پرفیوم برند Lancome می باشد. قطعا از کیفیت بالای محصولات این برند با خبر هستید.

ادو پرفیوم زنانه لانکوم مدل TRESOR IN LOVE مانند سایر محصولات خط تولید لانکوم، به خاطر ماندگاری آن شهرت دارد و بسیاری از افراد سخت پسند، عطر های این برند را دوست دارند. بنابراین اگر به دنبال محصولاتی با کیفیت، ماندگاری خوب و رایحه های بی نظیر متنوع ای هستید، خرید ادو پرفیوم زنانه لانکوم مدل TRESOR IN LOVE انتخابی مناسب برای شماست.

جزئیات ادو پرفیوم زنانه لانکوم مدل TRESOR IN LOVE حجم 75 ML

پیش از قضاوت درباره‌ی قیمت ادو پرفیوم زنانه لانکوم مدل TRESOR IN LOVE بهتر است در ابتدا با ویژگی های محصول ادو پرفیوم زنانه لانکوم مدل TRESOR IN LOVE آشنا شوید. امروزه عطر های لانکوم در دنیا طرفداران بسیاری دارد و علت آن نیز طراحی منحصر به فرد و کیفیت مناسب و مقرون به صرفه بودن این عطرهاست. برند لانکوم در سال 1935 توسط یک عطرساز فرانسوی به نام آرماند پتیژن (Armand Petitjean) تاسیس شده است. نام این برند از قلعه ای در قلب فرانسه الهام گرفته شده است که اطراف قعله ی قدیمی مذکور را گل های رز زیبایی احاطه کرده بود. به همین دلیل تک گل رز به عنوان سمبل و نشان این برند انتخاب شده است.

ادو پرفیوم زنانه لانکوم مدل TRESOR IN LOVE چه حسی به شما القا می کند؟ در این قسمت به بررسی ویژگی هایی که تمام محصولات خط تولید Lancome از جمله ادو پرفیوم زنانه لانکوم مدل TRESOR IN LOVE در اختیار شما قرار می دهند می پردازیم.

  • مناسب برای بانوان
  • نوع: ادو پرفیوم
  • برند: لانکوم
  • خانواده: ترزور این لاو
  • حجم این مدل: 75 میلی لیتر
  • رایحه بالایی: فلفل صورتی، گلابی، شلیل، نارنج
  • رایحه میانی: بنفشه، هلو، گل رز، گل رز طائف
  • رایحه پایینی: چوب سدر ویرجینیا و مشک
  • اصالت برند: فرانسوی

این برند محصولاتی با کیفیت بسیار شگفت انگیز را عرضه می کند. برند لانکوم سالیانه محصولات متفاوتی را در زمینه های آرایشی و بهداشتی از جمله کرم پودر، رژلب، ریمل، پرایمر، سایه چشم و… را بر اساس نیاز مشتریان تولید و به بازار عرضه می کند. با توجه به مجله فوربز در سال 2016، یکی از ده برند برتر محصولات زیبایی، برند لانکوم می باشد که در رده ششم قرار دارد.

بررسی قیمت ادو پرفیوم زنانه لانکوم مدل TRESOR IN LOVE حجم 75 ML

پیش تر به بررسی ویژگی های ادو پرفیوم زنانه لانکوم مدل TRESOR IN LOVE پرداختیم. قطعا ویژگی های منحصر به فرد این عطر روی قیمت ادو پرفیوم زنانه لانکوم مدل TRESOR IN LOVE تاثیرگذار است و ممکن است هزینه ادو پرفیوم زنانه لانکوم مدل TRESOR IN LOVE از یک عطر معمولی کمی بیشتر باشد؛ اما با توجه به خصوصیاتی که این عطر دارد، خرید ادو پرفیوم زنانه لانکوم مدل TRESOR IN LOVE مقرون به صرفه است.

مناسب بودن یا نبودن هزینه عطر به انتظاراتی که شما از یک عطر دارید بستگی دارد. اگر به محصولی با کیفیت و ماندگاری بالا نیاز دارید، قیمت ادو پرفیوم زنانه لانکوم مدل TRESOR IN LOVE برای شما بسیار مناسب است.

آرایشی و بهداشتی
برند

نوع

اصالت برند

فرانسه

گارانتی

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

عطر و ادکلن
مناسب برای

خانواده

طبع

حجم:

رایحه

ساختار رایحه

ادویه

,

چوب

,

گل

,

مرکبات

,

میوه

رایحه بالایی

فلفل صورتی

,

گلابی و شلیل

,

نارنج

رایحه میانی

بنفشه و هلو

,

گل رز

,

گل رز طائف

رایحه پایینی

چوب سدر ویرجینیا

,

مشک

عطار

Dominique Ropion

,

Veronique Nyberg

سال عرضه

2010

گارانتی

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

اصالت برند

فرانسه

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ادو پرفیوم زنانه لانکوم مدل TRESOR IN LOVE حجم 75 ML”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7،129،000 تومان

در انبار موجود نمی باشد