ادو تویلت مردانه لالیک مدل ENCRE NOIRE BLACK حجم 100 ML

فروشنده

2،165،000 تومان

1 در انبار

امکان تحویل اکسپرس

24 ساعته، 7 روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

راهنمای خرید ادو تویلت مردانه لالیک مدل ENCRE NOIRE BLACK

پیش از خرید ادو تویلت مردانه لالیک مدل ENCRE NOIRE BLACK می توانید به بررسی ویژگی های منحصر به فرد این سری از محصولات برند لالیک بپردازید. اگر انتخاب شما برای خرید ادو تویلت مردانه لالیک مدل ENCRE NOIRE BLACK می باشد. قطعا از کیفیت بالای محصولات برند لالیک با خبر هستید.

مواردی که باید در هنگام خرید ادو تویلت مردانه لالیک مدل ENCRE NOIRE BLACK توجه کنید؛

  • انتخاب نمایندگی معتبر این عطر و ادکلن ها
  • توجه به اورجینال بودن ادو تویلت مردانه لالیک مدل ENCRE NOIRE BLACK
  • مقایسه قیمت ادو تویلت مردانه لالیک مدل ENCRE NOIRE BLACK در فروشگاه های مختلف

آشنایی با برند لالیک و جزئیات ادو تویلت مردانه لالیک مدل ENCRE NOIRE BLACK

برند لالیک، یک مرکز فرانسوی طراحی شیشه و شیشه سازی می‌باشد که در سال ۱۸۸۸ میلادی توسط شیشه ساز و جواهر ساز معروف آقای رنه لالیک تأسیس شد. در اوایل قرن بیستم، لالیک بهترین تولیدکننده محصولات شیشه ای اعم از شیشه عطر، گلدان، تندیس و جواهرات بود. لالیک مشکی معروف را باید یکی از نام آشناترین ادکلن های یک دهه اخیر دنیای عطر و ادکلن بشناسید. اکنون شرکت لالیک جایگزینی برای آن معرفی کرده است.

انکر نویر بلک محصولی است که توسط ناتالی لارسن طراحی شده است، این ادو تویلت مختص مردان می باشد و برای شب‌های پاییزی و زمستانی پیشنهاد می‌شود. این ادو تویلت فرانسوی با رایحه ی تلخ و گرمی که دارد عطری مرموز و غیر عادی  است، ادو تویلت مردانه لالیک مدل ENCRE NOIRE BLACK در سال 2006 به بازار عرضه شد.

عطر لالیک مدل ENCRE NOIRE BLACK با حجم 100 میلی لیتر تولید شده است. رایحه ی بالایی این ادو تویلت محبوب تلفیقی از چوب درخت سرو بوده. پس از اسپری کردن محلول بر روی لباس با بدن خود، به مرور زمان رایحه ای از علف و تیور احساس می شود. در آخر، رایحه به جای مانده از این ادو تویلت محشر ترکیبی از چوب کشمیر و مشک می‌باشد.

دلیل انتخاب ادو تویلت مردانه لالیک مدل ENCRE NOIRE BLACK حجم 100 ML

ادو تویلت مردانه لالیک مدل ENCRE NOIRE BLACK را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه عطریات شقایق انتخاب کنید. مجموعه عطریات شقایق که سابقه زیادی در فروش عطر و ادکلن و محصولات آرایشی برند با کیفیت دارد، عطرهای اصل را به شما ارائه می کند و علاوه بر کیفیت بالای محصولات، قیمت های مناسبی هم برای این عطرها در نظر گرفته است؛ مدل های متفاوت عطر و ادکلن از برندهای مشهور جهان را می توانید در فروشگاه آنلاین ما مشاهده کرده و سفارش خود را با قیمت های بسیار مناسب ثبت کنید.

بررسی قیمت ادو تویلت مردانه لالیک مدل ENCRE NOIRE BLACK

پیش تر به بررسی ویژگی های ادو تویلت مردانه لالیک مدل ENCRE NOIRE BLACK پرداختیم. قطعا ویژگی های منحصر به فرد این عطر و ادکلن روی قیمت ادو تویلت مردانه لالیک مدل ENCRE NOIRE BLACK تاثیرگذار است و ممکن است هزینه ادو تویلت مردانه لالیک مدل ENCRE NOIRE BLACK از یک عطر معمولی کمی بیشتر باشد؛ اما با توجه به ویژگی هایی که این عطر دارد، خرید ادو تویلت مردانه لالیک مدل ENCRE NOIRE BLACK مقرون به صرفه است.

آرایشی و بهداشتی
برند

نوع

اصالت برند

فرانسه

گارانتی

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

عطر و ادکلن
مناسب برای

خانواده

طبع

حجم:

رایحه

ساختار رایحه

چوب

,

خاک و زمین

,

گیاهان معطر

رایحه بالایی

چوب درخت سرو

رایحه میانی

علف وتیور

رایحه پایینی

چوب کشمیر

,

مشک

عطار

Nathalie Lorson

سال عرضه

2006

گارانتی

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

اصالت برند

فرانسه

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ادو تویلت مردانه لالیک مدل ENCRE NOIRE BLACK حجم 100 ML”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2،165،000 تومان

1 در انبار